Fars dag!

Idag ska vi gratta Ossians fina pappa med god frukost och paket! Älskar kommersialismen när det gör så att jag får köpa saker till någon jag gillar! Min egen pappa fick sitt paket igår morse. En bok. Kanske inte så fantasifullt men ändå det han gillar!

Pether har sovmorgon. Han var iväg med några kompisar igår och fick sovmorgon trots att han bara la sig en halvtimme efter mig. Jag hade fruarna hemma hos mig. Åt smarrig middag och en ännu smarrigare efterrätt. Kollade på "Så mycket bättre" och en film. Skön kväll men idag är jag trött och längtar efter att Pether ska vakna så vi kan äta frukost och så att han äntligen ska få gå ner matkällaren och se vad det är jag gömt till honom där nere....!!! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Ha en härlig fars dag tillsammans, hoppas han gillar presenten :)



TACK för jättetrevliga dagar, det var så lyckat på alla sätt!!



Vi ska åka ut till Tegelön nu, förnya presenningen på segelbåten och stänga igen för vintern!

2011-11-13 @ 09:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0