111130

Pether är inte hemma ikväll heller så jag har intagit soffan och ska snart förflytta mig till sängen och kolla på Grey´s. HAr haft en bra dag i skolan idag som började med en snabbkurs i hur man söker vetenskapliga artiklar i olika databaser och efter det hade vi vår första handledning inför B-uppsatsen. Fick byta grupp från 13.15-15.00 till 11-13. Såå skönt och jag kunde hämta Ossian redan vid två. Hem och äta mysigt mellis och kramas lite innan vi gick ut på en promenad med Veronica och hennes tjejer.

Ossian har varit förkyld idag, funderar på om han ska få vara hemma imorgon. Känner mig helt off, vet inte riktigt vad jag ska göra till skolan och då kan han likaväl vara hemma. Men kanske att jag får en uppenbarelse ikväll och kommer på nåt skitsmart. Jag hoppas nästan på det... :)

Och imorgon är det första december...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0