Tips, tips!

Har äntligen tagit tag i Ossians kreativa sida. Han ritar än så länge med de tuschpennor vi köpte hem för att de stora barnen våra kompisar har ska ha något att göra hemma hos oss. Inte optimalt för en ettåring att rita med tuschpennor, det vet jag. Det är både svårt och svårrengjort. Letade intensivt både inför jul och födelsedag efter bra småbarnskritor. Åhléns hade "babycrayons" eller något liknande, speciellt utformade för små barns händer men... från 3 år! Helt oklart och inte alls något kul att köpa då. Efter födelsedagen har det här liksom kommit lite vid sidan av men nu har jag faktiskt till och med beställt! Så ni som har lika svårt som jag, gå in HÄR och beställ Stockmarkritorna! Helt ogiftiga och passar alltså bra för småttingar som vill äta allt! Jag köpte en blandning av block och kritor och en paket växtpapper också. Kanske slank med en present också men den kan ju inte visas här! Många som fyller/föds i sommar... ;)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Ha, ha! Du köpte dem själv, ja det var väl tur det :) Kul att du beställde växtfiberpapper också, de är ju så härliga att måla på!

2011-05-15 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0