Sommarväska

Lika viktigt som nya skor på sommaren är nog en ny väska. I tre år har jag haft min gastroskopiväska. Är inte alls så äckligt som det låter, bara en lite för dyr väska som jag tyckte att jag förtjänade efter min gastroskopi när jag, brorsan och mamma gick på stan och åt dyr räksallad. Litegrann ångrar jag att jag inte köpte den stora (också förstås!) för nu känns den lite liten. Den kanske ni kan få se imorgon... Cliffhanger!! Nu är jag iallafall jättesugen på en ny väska i en fin färg! Min favorit är Fashion by C väskan som jag till och med önskade mig i födelsedagspresent men tydligen inte fick...!
Fashion by C 2499:-     Wedins 299:-       Zara 949:-
Wedins 299:-/349:-
Wedins 299:-
Nelly 399:-            Zara 949:-/1199:-

Kommentarer
Postat av: JiMZ

Själv har jag alltid vart en stark anhängare av ryggsäck; Praktiskt, snyggt och bättre för rygg och axlar ;-)

2011-05-18 @ 21:25:29
URL: http://jimzjimz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0