Sommarkläder

Jag verkar inte lyckas med att göra ett kollage med mina bilder så dom får komma in såhär helt vanligt och tråkigt. Var det apropå ingenting någon mer än jag som störde sig på att glitterbruden i så ska det låta igår, som går i repris typ nu) sjöng "sucking" wet i It´s raining men? Ja, jag ska bli sugande blöt... säkert.

Här kommer iallafall det jag klickade hem till Ossian under min skittråkiga föreläsning i... torsdags?
99:-                  99:-                   129:-
49.50                   49.50                  99:-

Allt från H&M
De fina tygkorgarna är perfekta för småsaker och leksakssortering. Mycket finare att ha klossar i än plastlådor!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Våra killar kommer vara snyggast i sommar. ;) Melvin har nämligen också en mamma som har klickat hem dessa plagg. Hahaha!!! Kram och tack för senast!

2011-05-14 @ 14:58:52
URL: http://annalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0