Skoldags!

Just idag, när Ossian har varit ledsen och krånglig och kramig sen fyra imorse och jag börjar så sakta bestämma mig för att jag absolut inte orkar åka till skolan med maximal sömnbrist utan ska stanna hemma och sova till Ossian vaknar och inte vara dum i huvudet och gå upp av en jävla klocka! Precis då får jag ett sms av Emelie som jag samåker med till skolan som säger att hon inte ska gå! Ödet! Detta borde ju ha lett till att jag kastade in telefonen i väggen så alarmklockan aldrig mer skulle fungera men nej. Här sitter jag nu med en macka och tre koppar kaffe instoppade i en themugg och har duschat och tvättat håret och ska strax åka till skolan. Eftersom jag har varit så himla duktig idag och åkt till skolan så ska jag gå in på Nilson efteråt och prova ett par av de ROSA (Ja dom är fan rosa. Vem orkar bry sig om nyanser?! Men ok, korallROSA!!) skorna som jag vill ha. Passar dom blir dom mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0