P-piller?

Har haft en mysig kväll med fina vänner, grillning och rosé! Mums! Eftersom vårt lilla ICA inte direkt har det största utbudet var köttdisken rätt urplockad så vi köpte någon slags färdigkryddad fläskkotlettsvariant. Inte så god och ganska torr... Men salladen vi åt till var goood! Tomater, rödlök, purjolök och sallad. Rödvinsvinäger OCH balsamvinäger, LYX! :)

Ossian har inte alls kunnat slappna av på kvällen, sovit en halvtimme på hela dagen och skulle behövt somna typ sex men icke! Kvart i tio somnade han, utan välling för det vägrade han, och i vår säng. Jag ligger här bredvid honom eftersom han sov så oroligt och vaknade såfort jag försökte gå men med dator, playkanal och hörlurar känns det här mer än okej! Fy fan vad skönt att ligga i sängen och kolla på tv och gosa lite med skrutten bredvid! Mys! Och imorgon kommer Anna, Daniel och Melvin som har fyllt ett år!! Annas kompis och hennes dotter skulle också följa med. Vi ska lätt gå o kolla på kossorna nere på Julita gård, fika, äta middag och bara träffas. I like it! Det jag däremot inte gillar är att det är min tur att gå upp imorgon.

En bild på världens sötaste preventivmedel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0