Min sommargarderob!

Lyckan var ju total när jag kunde glida ur mina fetmashorts utan att knäppa upp dom för några veckor sen! Som att kroppen fattat att jag inte vill se gravid ut längre! Lyckan blev ännu lite större när jag förstod att jag var tvungen att köpa nya kläder! Kommer inte i sommarkläderna jag hade innan jag blev gravid och dom kläderna jag hade förra sommaren är ju som bekant för stora! Jag lär ju säga det ett par gånger till. Minst!

Klickade hem lite kläder från HM i veckan, samma skittråkiga föreläsning som jag klickade hem Ossians kläder på.
Klänningar att ha under typ jeansskjorta eller nåt, 99:-/styck


Snyggt med jeans! Topp 99:- och klänning 199:-


Skor 79.50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0