Min lördag

Sitter och andas ut efter en sjukt effektiv dag. Eller det var egentligen bara fram till två som den var effektiv. Fram till två satt jag och skrev tentan som ska vara inne på onsdag vilket innebär att jag har fram till onsdag på mig att bara plugga psykologi! Skulle vara helt grymt att kunna ta det lite lugnare någon dag när mamma är här och passar Ossian och ändå känna sig säker på att klara tentan. Men det är klart att jag ska klara tentan. Jag är ju grym på psykologi! ;)
Nu sitter jag och svullar godis, vilken skräll för er som läst mitt förra inlägg. Herregud vad den mannen kan köpa godis! Sitter dessutom med fötterna i ett babyfeet-paket från Shoptime. Två timmar ska jag sitta med den här smeten på fötterna och sen under de närmsta två veckorna ska det rasa av massa död hud och mina fötter ska bli fina och lena. Fan vad äckligt. Och fötter bli aldrig fina men de kan ju bli finare. ;)
Notera gärna inte de bleka vinterbenen. Snart sommar... Och den 4/7 ska jag och min fina Anna gå på Alice Cooper på grönan!!! Ingen sommar utan grönankonsert, langos och öl!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Klart att du klarar tentan!! Ska bli så kuul att få vara med er i flera dagar - jag längtar! Men först ses vi på söndag :)

2011-05-22 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0