Feber!

När datorn så lägligt varnade för svagt batteri insåg jag att om jag faktiskt har suttit hemma och skrivit slut på ett helt mac-batteri...då är det verkligen dags att sluta plugga för dagen! Pether messade och sa att han och Ossian var i parken så jag gick dit. Ossian satt helt nöjd i sandlådan och klättrade lite i klätterställningen innan vi gick hem till A & E för att Pether skulle kolla på A´s trasiga gräsklippare som inte var så trasig längre tydligen :) Ossian blev lite gnällig, inte så konstigt eftersom det var matdags, vi gick hem, kramades och kände att han var en liten kamin. 38,1 visade termometern och gråtfesten var ett faktum.
Ossian somnade tio i sex, vaknade en timme senare tokledsen och förstås precis när middagen var upplagd. Jag och Pether fick äta i skift och Ossian lugnade ner sig efter en flaska välling och massa kramar. Nu har han sovit i en halvtimme igen och vaknar och är orolig och ledsen. Känns som att vi får ha en liten kamin i sängen inatt och att jag kanske får banga på lunchen imorgon efter skolan och gå hem o sova istället. På kvällen är det middag hos E & E som står på schemat! Ska bli riktigt kul och jag hoppas verkligen att det bara är en tand som spökar och att han mår bra imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0