ESC

Tröttare än tröttast och trots att jag försöker intala mig själv och alla andra att jag inte bryr mig om eurovision så sitter jag ändå här med tändstickor som håller upp ögonen. Eller nästan. Kaffe och hallonpaj tror jag gav mig den extra kicken jag behövde för att vara vaken i.....18 länders röster.

Har haft en slackig kväll med Moa och Pether. Skulle egentligen grillat hos Tomas och Veronica men Thyra blev sjuk, skruttan, så vi gjorde en flygande jakob med ris hemma istället och lurade över Moa på middag och ESC-häng. Som bonus fick hon även bevittna en jobbig nattning av Ossian. Yeeey.... Visste väl att det skulle straffa sig att tro att faran var över!

Min plan idag har, förutom att försöka läsa lite i pedagogikboken, varit att lägga upp bilder på de nya kläderna jag beställde till mig själv! Så har det inte blivit och kommer inte bli heller (eller jo jag har läst ett kapitel) men imorgon ska jag försöka lägga upp. Om jag kommer ihåg. Och orkar.

Nu åkte Sverige bort från topp tre men det gör egentligen ingenting, jag hejar på Bosnien!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vi började titta men bristen på hallonpaj och tändstickor gjorde att vi gav upp efter halva programmet... Jag kröp ner i sängen istället och fortsatte med Roslund och Hellströms "Tre sekunder". Mycket bra, den kan jag rekommendera!I dag hade vi tänkt åka ut till Tegelön en sväng med nyinköpta bryggdelen men nu blir det regn så vi stannar hemma och river förrådet - det finns ju en del alternativa sysselsätningar :)

2011-05-15 @ 09:59:55
Postat av: Victoria

När du ska komma till oss ska du få hallonpaj varje kväll! <3

2011-05-15 @ 14:51:06
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Ser väldigt mycket fram emot det... med eller utan hallonpaj :)

2011-05-15 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0