Det är inte sant!!!

Chirre och cola, en helt vanlig måndag! Vad är nu det här?
Till och börja med så vaknade Ossian före sex. Där får man första bonusen att plocka ut under dagen. Det gjorde jag till eftermiddagskaffet, de sista sex rutorna marabou-polka. Min all time favourite! Att jag ätit upp en 200 grammare på 3 dagar kan vi låtsas som om vi inte vet om. Klockan åtta satt jag vid datorn och med ett avbrott för lunch så har jag suttit i sex timmar idag och sammanfattat psykologikapitel. När man skrivit och läst så mycket att ögonen går i kors så är chips och cola en petitess i sammanhanget. Mycket välförtjänt. Dessutom sover Ossian redan sen typ 20 minuter tillbaka! Ännu mer dessutom är Pether inte hemma ikväll och kommer nog inte hem förrän om två timmar!! Jag är ensam hemma, Ossian sover och jag ska kolla på halvtimmesserier resten av kvällen! I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

låter som en mysig måndag:-)



jo,den väger så mkt redan nu....om uppskattningen visar rätt..

jag vet inte vad jag vill o känner mer än att jag vill ha ut den NUUUUU!! får hoppas jag träffar en bra läkare i morgon.



kram på dej:-)

2011-05-30 @ 19:57:37
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0