Bonustid!

Idag finns verkligen inget roligt att berätta om.. Emelie hämtade mig vid sju, vi lämnade tentorna klockan åtta och satte oss i biblioteket. Började skriva kompletteringen på min första och förhoppningsvis sista underkända tenta. Fattar verkligen inte vad han vill att jag ska komplettera med, får ju ångest för jag måste göra en helt ny tenta om han inte är nöjd med kompletteringen!
Höjdpunkten på dagen var väl typ att jag hade glömt min matlåda hemma så jag köpte Wayne´s svingoda GI-tallrik med kyckling, sallad, tomater, avokadoröra, kikärter och kidneybönor! Sjuuukt gott! En McFlurry till efterrätt i solen tillsammans med Emelie och Angela innan psykologiföreläsningen började. Gillar psykologiämnet skitmycket men den här föreläsaren hade jag typ förträngt hur osammanhängande hon var. Hon kunde inte ens förklara positiv och negativ förstärkning, men jag antar att det är så med lite för belästa människor. Dom kan väl för mycket för sitt eget bästa, eller för studenternas bästa iallafall. Hade jag kännt dom jag läste med hade jag kanske vågat förklara i klassen vad det betydde, nu satt vi och himlade med ögonen åt varandra mest. Dumt egentligen. Att vi satt och visste och att dom andra inte fattade. Men skönt att känna sig lite smartare än medel för en gångs skull! ;)
Kom hem i helt ok tid, min klocka hade stannat på 16.00 men riktigt så bra var det inte riktigt.. Åt grillkorv och pommes, snabbmat stod på matlistan eftersom jag skulle gått till 20.00 ikväll egentligen. Nu blev det ju inte så. SKÖNT! Hann jag baka bröd istället. Nytt recept på grahamsmjöl och kokande vatten. Spänningen stiger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0