Bakslag

Visst vet jag att jag inte riktigt rapporterat om mina viktframgångar vilket i mitt liv betyder att det tickar uppåt - framåt! Men idag, efter en föregående vecka som bestod av korv och pommesmiddag TVÅ gånger hade jag tappat 0,5 kilo! Jippi tyckte jag och gav vila för blodsockerfallet man får ibland efter 15 månaders avbruten sömn. Att orsaken till blodsockerfallet vaknade strax efter sex imorse efter en skaplig maktkamp igårkväll gjorde ju inte direkt min motstånd till socker starkare. Sagt och gjort! Föreläsning mellan 9 och 12, lunch och sen näsan i en sjuuuukt tråkig pedagogikbok ledde till tre (!!) bondkakor till kaffet. Jag skäms. Men boken är slut. Det är värt all fetma i världen!
Bilden tagen mellan kaka två och tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0