25.5 = PENGAR!!!

Äntligen kommer pengarna! Vi har varit så sjukt panka den här månaden!! Har till och med fått köpa Liberoblöjor med rabattkupong. Nu har pengarna kommit in, pedagogiktentan är inlämnad och jag har firat med hotellfrukost och Traderakonto! Hotellfrukosten var bra, Traderakontot kan ha varit det sämsta jag någonsin gjort. Jag skaffade det för att förhoppningsvis någon gång komma över en snuttefilt som man fick som premie till tidningen "Vi föräldrar" och som Ossian är besatt av. Skulle verkligen vara grymt att ha en till! En brun med en kossa på är det om det är någon som har en över, jag lovar att jag är beredd att betala dyrt för den!!

Jag har som ni kanske förstår inte hittat någon snuttefilt men jag har hittat massa snygga Hasbeens, pris från 2000 och uppåt. Och då är det liksom en auktion, inte ett fast pris?! Har 4 pågående auktioner. 1 par oanvända sandaler, 1 par oanvända Converse - båda till Ossian. Ett strump och filt-paket och ett par bebistofflor. Ingen aning om vad allt ska användas till men det är ju så billigt! ALLT är billigt! Och oanvänt! (Ni som känner mig vet ju att jag inte är så tänd på begagnade kläder....)

Föreläsning i psykodynamik och psykoanalys idag. Varför mår ni som ni mår egentligen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0