2 maj

Hade ju inte direkt de bästa förutsättningarna imorse för en bra dag så jag borde fattat att det bara kunde bli värre. Åkte till Eskilstuna och skulle parkera i parkeringshuset så jag skulle ha nära till skoaffären och bilen sen efter föreläsningen. Kommer ganska nära garaget då en enorm skylt dyker upp som säger att vägen är avstängd. Jaha?! Vad gör man då? Jag hittar ju ingen annan väg till garaget men åker iallafall in på en sidogata som är en återvändsgata, vänder och åker tillbaka, in på en annan gata som också är en återvändsgata och vänder. Åker in på många gator och tycker typ att jag borde vara lite rätt iallafall men upptäcker att jag till och med är på fel sida om tågstationen!! Kommer efter lång tid ut vid en fotbollsplan som jag känner igen men kommer alldeles för sent för att få en plats på skolans parkering. Ställer mig på en parkeringsplats på andra sidan tågspåret och får gå lite för långt, lite för fort för att min morgon ska vara optimal. Får välja mellan att köpa vatten eller gå på toa, väljer det senare och hinner med god marginal till föreläsningen. Orkar inte gå ner och köpa vatten igen.

Ska hämta ut min jävla underkända tenta på expeditionen. Går till fel expedition och får skynda till ett annat hus! Expedition fem våningar upp, kö, skriva på, fem våningar ner, kommer tillbaka till föreläsningen när alla redan gått iväg för att diskutera hemtentan. Tur att jag inte är ensamt virrig. Gick ner till kafeterian, fick äntligen köpa vatten, dricka en naturdiet och prata allt annat än tenta. Läraren kommer. Shit vad har vi pratat om?! Läraren vill åka hem - jag med. Är så sur över min parkeringsplats skitlångt bort och struntar i att kolla på skor. Ångrar mig.

Kommentarer
Postat av: anna l

Gumsan! känner igen mig allt för väl.. hatar sånna dagar! saknar dig. hoppas det blir en bättre dag imorgon, puss o kram!

2011-05-02 @ 16:18:04
Postat av: Annie

Gumman då! Puss!♥

2011-05-02 @ 16:32:57
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0