17.5

Fattar inte hur man lyckas men ibland smäller det till! ;)
Hade föreläsning till 12 idag, Ossian sov när jag gick hemifrån klockan 8 och sov när jag kom hem 12.45. Sover fortfarande för övrigt vilket innebär att jag inte träffat honom på hela dagen! Abstinens! TUR att han sov i vår säng från halv två... ;) Har iallafall hunnit läsa två kapitel i min skittjocka psykologibok vilket innebär att jag ligger i fas med den och ändå har läst ut ped.boken som vi har sista föreläsningen på på fredag! Har skrivit handlingslista för veckan och ska, så snart Ossian kvicknar till, packa in familjen i kombin och åka till Ica Maxi. Matlista? Ja visst - varsågod!! :)
Tisdag: Lax med sweet chili topping, bulgursallad och limesås.
Onsdag: Kasslergratäng med rotsaker.
Torsdag: Kycklingfilé med matvetesallad och lime.
Fredag: Pinjenötsbiffar med rostade grönsaker och fetaostcreme.
Nu vaknade korven!! <3 Äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0