12.5

Sjukt skittråkigaste föreläsningen idag så jag passade på att klicka hem "lite" kläder från H&M. Jag vill lära mig att göra såna här snygga bilder med bilder i, typ... Fattar ni? Köpte iallafall massa fin och jag ska försöka fixa ihop nånting att visa er lite senare.
Ossians hörntänder har dykt upp också. Båda. Uppe. Inte så konstigt att han varit krånglig senaste tiden. Det måste ju ha varit skitjobbigt för honom! Stackarn... Men skönt för oss alla tre att det förhoppningsvis vänder nu! Idag somnade han halv nio, utan gråt och bråk vilket är ett stort steg framåt för oss de senaste veckorna. Förr gick det hur bra som helst att lägga honom så vi har ju ett mål att sträva efter.

Kommentarer
Postat av: Annie

Lyckats få nån bukt med lightroom? :o) Har du fått nån hjälp från Stefan? Puss

2011-05-13 @ 15:34:05
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0