Tröttma

Tänk att den sjuka tröttheten kan finnas kvar fastän det snart är två år sen jag blev gravid. Varför går den inte över?!

Idag har jag skrivit nästan hela fråga 2 på första tentan. Känns sjukt skönt att vara i fas igen och jag skulle vilja hinna läsa boken till torsdagens föreläsning i tid för en gångs skull. När klockan var halv ett och vi hade ätit lunch blev jag helt sinnessjukt trött och fick ingenting gjort! Pether blev lite ställd av min plötsliga tröttma och var inte alls taggad på att gå ner i tvättstugan och foga. Jag förstår honom absolut. Foga känns som att man behöver lite förberedelse inför. Iallafall mental.

Resten av dagen har sett ut ungefär som vanligt. Vi har sjungit imse vimse spindel ungefär 3000 gånger. Framför allt vid matbordet ska den sjungas. Ossian pratar ju inte så mycket än men "spola spindeln bort" rörelserna klarar han galant och det är ett säkert tecken på att det bara är att harkla sig och sätta igång!

Bjuder på ett kort från middagen igår när Ossian är mitt uppe i den lyckligaste spindeldansen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0