Todays mission

Lyckades med en del iallafall. Ossian fick sova en efterlängtad timme på förmiddagen och då fick jag till halva första frågan. Skulle ju vara fan om inte den andra halvan kan bli klar imorgon också. Känner verkligen att jag pluggat för lite den här kursen och hängt för mycket med Wiffi, hur man nu kan hänga för mycket med sitt barn. Mitt finaste lilla söta barn! <3
Jag har mailat studievägledaren också. När jag skulle skriva min första psykologitenta var jag ju tokgravid och kunde varken plugga eller sitta still tillräckligt länge för att skriva en tenta! Det suger ju att jag skjutit upp den så länge men nu i juni måste jag verkligen göra den om jag ska ha behörighet till fortsättningskurserna i psykologi. Så sjukt klantigt och skitstörigt!
Vad skulle jag mer göra idag..? Tvätten! Just d! Jag försökte verkligen, i really did. Men det gick sådär....
My work here is done

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är så söt Ossian!! :) se till att hitta en tid så jag och Melvin kan komma förbi och leka lite. :)

2011-03-18 @ 21:58:27
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Du kan väl plugga medan Ossian fixar tvätten?!

2011-03-20 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0