Today, Todo

Hemma igen efter besiktning på verkstaden, polisanmälan, bankbesök och veckohandling på Ica Maxi.

Verkstaden gick bra. De skulle kunna ta loss bakdelen på bilen och lacka om den för 4900:-. Det är inte billigt men iallafall under självrisken. Helt okej och vi ska lämna in bilen den 4 april och få tillbaka den på min födelsedag! :) Så Emelie: Kan du köra på torsdagen? ;) Vi får 75% av kostnaden för en hyrbil så det verkar som att vi blir med Volvo i fem dagar. Usch, ryser! Jag gillar verkligen inte Volvo. Oförtjänt gott rykte för en så tråkig och dålig bil. Svenskt är inte alltid bäst hörrni svennebananer!

Polisen var lätt det roligaste!! Den kvinnliga polisen som tog emot vår anmälan var supersminkad och såg precis ut som en drake! Peaken kom dock när jag såg de "fina" pelarna som fanns inne på polisstationen. My god! Först var det bara lite småkomiskt med alla nakna figurer men när jag fick syn på Näckens stånd blev till och med jag generad!!

Smygtagen bild inne på polisstationen. Får man fota där?



Efter polisstationen gick vi till Sultans och fikade. Jag som inte ätit någon frukost åt en macka och Pether en chokladboll. Ja visst fine, jag och Ossian delade på en kanelbulle också. ;)

10.00 hade vi möte på SEB Ni märker ju hur mycket vi hunnit med idag! Vi petade ner korven i vagnen och gick en vända i blåsten och han somnade som på beställning! :)
SEB verkar vara en bra bank. Saknar den smidiga kreditform som Nordea hade, att man har typ ett bygglån och bara betalar ränta på de pengar man använder. På SEB måste man låna minst 50 000 även om man inte behöver använda allt på en gång. Däremot hade SEB bättre ränta... Suck! Vi får bestämma oss i helgen!

Ica också ja.. Det är ju helt ointressant. Jag köpte torsk och lax som jag tänkte göra fiskburgare av ikväll. Har aldrig gjort det förut men färdiga är ju supergoda och hemgjorda borde ju aldrig kunna bli sämre!

Gjorde en fab Kycklingsallad till lunch idag. Grillad kyckling, isbergssallad, röd paprika, tomater, rödlök och mozzarella. Balsamico och ceasardressing! Mums!

Kommentarer
Postat av: Annie

haha. Ja vissa iaf! ;o)

Tar gärna recept på fiskburgarna om dom bli goda! Är ju såå gott! :o)

2011-03-23 @ 20:15:07
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0