Tjugoandra mars tjugohundraelva

Åååh vilken tråkig dag som ändå har varit sååå bra!
Jag blev färdig med tentan kvart över nio imorse. Ibland ska man inte klaga när Ossian vaknar tidigt. Halv sex hoppade han upp och välte klockradion precis som varje morgon.
Sååå skönt att ha blivit klar och det betydde ju att hela dagen fick spenderas med min underbara unge! Det låter ju onekligen som att hela min dag varit fantastisk. Men det har den inte!

Pether gick ut och tvättade bilen när jag och Ossian promenerade runt mellan grannarna. Ossian ramlade ungefär 50 gånger och mitt hjärta stannade lika många. Tänk! När Pether ramlar skrattar jag ju bara!? ;) När Pether kom in frågade han mig om jah hade backat på något med bilen! Va?! Jag?! Som om det skulle hända (Det har det absolut gjort. Fråga Pether om den gången jag två gånger på raken backade in i stenmuren utanför garaget! Men den här gången hade det inte hänt.)
Iallafall så var det flera repor bakom bakdäcket. SUCK! Och hur fan har dom hamnat där?! Ringde försäkringsbolaget och fick veta att självrisken är på... 7500!!!!! Så jävla störigt! Det positiva var att vi var på väg till Nordea för att eventuellt flytta över huslånet dit och fick ett skitbra förslag! Imorgon ska vi till SEB och se vad de kan ge oss. Sjukt skönt om vi skulle kunna sänka månadskostnaden och kanske kunna göra lite roligare saker för pengarna!


Ossian i våroutfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0