tentor, check!

Puh, nu får jag äntligen andas! Hektiskt dag! Men mycket trevlig! :)
Har varit i Eskilstuna och lämnat in tentorna, nu finns det ingen återvändo! Usch, jag tycker alltid att det är så ångestladdat att lämna ifrån mig något sånt här. Tänk om jag har missat att referera någonstans eller om jag har fattat hela uppgiften fel!! Men det har jag inte. Förstås.
Ossian fick hänga med och kolla var det är jag hänger någonstans när jag inte är hemma med honom. Hoppas han fattar att det är viktigt med en utbildning men helst på en annan skola. Inte MDH i Eskilstuna..
Här spanar Ossian in några killar som sitter i ett grupprum. Diskret, precis som sin mamma!
Såklart blev det en runda på stan också. Vantar som var för stora inhandlades, vilket börjar bli vårt signum. Tur att Thyra är lite äldre så dessa vantar fick (också) flytta hem till henne.
Pyret fick en guldbody. Jag gillar att pyret ska komma, så jag har någon att handla bebiskläder till!
Pyret fick ett par vintertossor också.
Ossian fick ett par jeans också men dom orkar jag inte gå och fota. Ljusa, fina vårjeans så nu måste det bli vår!!!!
När vi kom hem åt vi en snabblunch, makaroner och färdiga köttbullar! Jag och Pether var saliga!! Det har inte vi ätit på över ett år! Vi köpte hem massa färdiga köttbullar att ha i frysen tills när vi skulle komma hem med en liten nyfödd. Skitskönt förvisso men det var en liten nyfödd som fick sjukt ont i magen av färdiga köttbullar. Mindre skönt.
Efter lunch gick vi en promenad med Tomas, Veronica och Thyra. Och Troja förstås. Blåsigt, kallt och jätteskönt! De följde med hem till oss och fikade efteråt och Ossian och Thyra lekte med både skratt och tårar som följd. Våra fina ungar! <3
Ossian tokdäckade i soffan vid halv sex när de hade gått hem och så fick det bli. Vad mer kan man begära när han bara hade sovit 20 minuter på hela dagen? Jag får väl också gå och sova snart så jag orkar upp med honom imorgon. Tidigt förmodligen...

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hahaha!! Den där blicken går inte av för hackor. Söt-Ossian!!! =)

Kram!

2011-03-09 @ 21:22:06
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Snygg guldbody! Är Pyret en lien tjej eller kille - eller det kanske man inte vet?

Ossian ser ut som en slagen hjälte :)

2011-03-09 @ 22:48:46
Postat av: Annie

<3

2011-03-09 @ 22:59:49
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0