Tenta, check!!!

Tentan inlämnad, jag i koma! Det är två saker som oftast går hand-i-hand!
Åkte till skolan vid sju imorse, lämnade tentan i ångest, gick därifrån i lättnad. Jag och Emelie mötte upp Petra och gick och åt frukostbuffé på hotellet mittemot skolan! Sååå bra start på dagen och jag hoppas verkligen att det här kan bli tradition efter tentainlämningarna!

Eftersom min älskade underbara unge vaknade 05.17 imorse så var jag alldeles för trött för att ha någon som helst behållning av dagens föreläsning, den första med psykologisk inriktning på kommunikation. Säkert var den jätteintressant men i mina öron lät allt jättesvårt och huvudvärken blev bara värre och värre.

Ossian sov när jag kom hem och innan Emelie ens hann starta sin bil här utanför så hade jag kastat av mig kläderna och krupit under täcket. Såå skönt! Halvsov i en timme innan Veronica skickade mess och frågade om dom kunde komma förbi. Det kändes ju sjukt mycket roligare så jag gick upp och åt en macka, hembakt bröd but offcourse, och en alvedon. Sen var jag fit for fight och det blev en mycket trevlig eftermiddag! Finaste lilla gos-Gunder sparkade i Veronicas mage! Snart kommer han!! Eller hon. Men han.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Kan inte se bilderna - varför då?

2011-03-26 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0