Snart vår!!

Herregud vad pluggandet har gått bra idag!
Arbetslivspsykologi är verkligen intressant, tror nästan att det blir mitt val till termin 4!
Termin 4, termin 5, termin 6... När man säger så känns det som att jag snart är klar! Men det är jag ju inte..
Har varit så trött på snön så länge nu att idag gick det inte längre! Efter två skriva sidor på hemtentan gick jag ut och började skotta altanen. Tröttnade efter kanske två minuter men jag fortsatte tills allt nästan var klart! Fy fan, snacka om att jobba i motvind. Det var mest is och en skitdålig snöskyffel. Efter en stund kom Pether och Ossian från affären och lyfte stämningen. Pether lyfte snöskyffeln också så slapp jag det problemet :)
Skillnad blev det iallafall! Bäst är att jag slipper se snöhögen på bordet. (Ja, jag vet att man brukar ta in utemöblerna på vintern!!!)
Ossian kröp runt ute och hade hur kul som helst. I fleeceoverall, tunna vantar och raggsockor, direkt från åkpåsen, men han klagade inte... förrän vi skulle gå in! :)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Bra inititiv där - allt som främjar vårens framfart! Fortsätt gärna på Ingarö, vi kommer inte hem förrän på söndag!

2011-03-07 @ 19:31:06
Postat av: mamma :)

Kan stava till initiativ - bara så du vet :)

2011-03-07 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0