Que?

Ser nu att slutet av mitt förra inlägg är borta. Haha! Just ett snyggt avslut.

Jag sitter och lyssnar på när Ossian försöker sova, som så många gånger varje dag. Det verkar däremot inte funka så vi får nog ta en sväng med vagnen. Inte mig emot! Solen skiner och det är jätteskönt ute men hade han somnat inne hade jag kunnat sitta ifred på altanen med min skolbok. Jag har så dålig timing. Klar med första tentafrågan idag och har seminarium imorgon på en bok jag inte ens börjat på. Skärpning!

För övrigt så har jag bakat ett nytt bröd idag som står på svalning i köket. Luktar sjukt gott och jag hoppas att det finns lite kvar på lördag då mamma och pappa kommer hit! <3

Här kommer bilden från vår morgon som skulle fått avsluta det förra inlägget. Ossian som leker lugnt och sansat på morgonen med en mamma i soffan som inte är alltför pigg! :)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Gott bröd..? På lördag..:)

2011-03-20 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0