Parmesanfisk och vattendjur

Yummie vilken skitgod middag vi åt idag!
Parmesanpanerade torskfiléer med potatis, dillphiladelphia och sjukt god sallad!
Receptet orkar jag inte lägga upp, det får ni kolla själva, här!
Ossian var inte överförtjust så han fick klara sig bra på knäckemackor och smörgåskex. Han har dessutom fått för sig att det är alldeles omöjligt och sjukt tråkigt att dricka vatten ur pipmuggen. Kul för honom, mindre kul för trägolvet under hans stol som förmodligen kommer bli vattenskadat snart.
För att spä på vattenintresset fick Ossian ett välbehövligt bad efter middagen. Både barn, mamma och definitivt badrum var riktigt blöta innan han fick lyftas ur baljan, inte frivilligt. Ossians favoritsysselsättning i badet är att simulera tsunamis, stormar, orkaner eller vad som helst sålänge det blir riktigt blött!! Jag ser det som ett tecken på att han kommer att bli typ naturforskare. Töntigt men smart.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Hm... jag känner en som också gillade att blötlägga hela badrummet när hon badade - och hon blir nog beteendevetare tror jag...

2011-03-15 @ 21:37:59
Postat av: mamma :)

Hm... jag känner en som också gillade att blötlägga hela badrummet när hon badade - och hon blir nog beteendevetare tror jag...

2011-03-15 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0