Önskelista

Nästa vecka fyller min babe 38 år! Veckan efter fyller jag 27! Det är ju helt sinnessjukt. Jag som inte är en dag äldre än 19 egentligen... ;)

Presenter till varandra är redan kirrade. Vi köper en Weber, 57 cm, till oss. Grattis och ät ihjäl er på grillat kött och bea hela sommaren. We will!!
Men alla ni generösa där ute. Vet ni vad jag vill ha egentligen?!
Självklart skor, väskor, kläder, en PT etc etc etc men nu när jag ska vara en seriös vuxen har jag fått ytterligare en önskan!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

En heldag för Dig och familjen på Kolmården - känns som att Ossian skulle kunna tycka att det är ett toppenbra förslag :)

2011-03-21 @ 21:15:22
Postat av: Victoria

Av någon anledning som jag säkert kommer få ångra så tycker jag att en hotellnatt på kolmården med en ettåring är en fantastiskt idé!! Klicka på bilden mamma om du känner dig rik och generös! ;) KRAM

2011-03-22 @ 20:41:12
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0