Min sambo, snattaren

Igår var vi och storhandlade. Vi var på ett nytt ica maxi där vi inte varit förut. Enbart för att köpa en grill som vi ändå inte köpte. Skit samma.
Vi var på ica och vi hittade inte det vi skulle ha. Pether sticker iväg och frågar en personal om ifall de har koriander och kommer tillbaka med en Ossian som helt plötsligt har ett gult plommon i munnen.

-Han fick det, säger Pether
-Fick han det av personalen? frågar jag.
-Nej, svarar Pether. Han fick det av mig. Han ville ha plommonet och så blev han ledsen när han inte fick det.

Jaså? Min ettåriga son blev ledsen när han inte fick som han ville så.... Han fick det! Skräll! Det kommer bli mycket lätt att uppfostra min son och framför allt att gå igenom trotstiden med Pether som förälder. Jag är lyckligt lottad...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan inte sluta skratta när jag läser detta, jag ser hela scenariot framför mig.

Du skriver det så otroligt härligt också.

Still waiting for a day när vi kan ses. ;)

Kram!

2011-03-29 @ 13:20:09
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha. Det där är sååå Claes!

2011-03-29 @ 15:53:51
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0