Idag

Fullt ös medvetslös skulle man kunna kalla den här dagen. Jag skulle aldrig kalla den så, jag är väl inte typ tolv heller? Jag är 26! I en vecka till ungefär. Men NU! 26! Det är det som räknas!!
Jag pluggade lite imorse. Läste ett kompendium som vi ska ha till skolan. Tycker den här kursen är fruktansvärt intressant! Har också förstått mer och mer att det är psykologi jag ska välja till min fjärde termin. Hälsopsykologi eller socialpsykologi blir nästa beslut att fatta. Många som har valt socialpsykologi vilken kan bli skitkul! Skulle också vara rätt kul att välja något som inte alla andra har valt och få träffa ännu fler människor. Har fått blodad tand efter alla jag fått träffa. Först när skolan började, sen när jag gjorde mitt studieuppehåll och fick börja i en ny skitrolig klass! Tänk vad många roliga människor jag kan missa om jag fortsätter med samma som nu! Men tänk vad roligt jag kan ha med dom också... Suck! Hade jag haft ett klockrent intresse i hälsa eller socialpsykologi hade valet varit enkelt men nu vet jag verkligen inte!! Hälsa läser vi inte ens förrän valet ska vara gjort. Bara det är ju sjukt dumt, orkar jag inte ens prata om.

Pether åkte ner o kollade på ett jobb på förmiddagen sen åt vi auberginegratängen till lunch. Ännu godare idag! Det ska jag komma ihåg, att göra den några dagar i förväg.

Klockan tre hade jag tid hos den härliga barnmorskan jag hade under graviditeten. Fan vilken bra människa! Jag tyckte det var lite kul att hon fick träffa Ossian också, för hon träffar ju absolut inte tusentals gravida och sen deras bebisar... men det här var ju min bebis! Han är ju lite extra bra! ;)

Åkte och skulle köpa en gemensam present till mig och Pether efteråt. Han fyller ju på torsdag och jag på fredagen veckan efter. Dumsnåla idioter som vi är skulle vi spara 200:- och åka till en annan affär vilken såklart slutade med att vi fick åka hem utan present. Haklapp stannade vi och köpte till Ossian iallafall. Skönt att spendera något!

Pether har bestämt cheesecake på sin födelsedag. Vad han bestämt för middag får vi ta sen. Jag har inte riktigt kommit över det än. Skulle verkligen vilja ha ett bra recept på cheesecake, är det någon som har det kanske??

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Blir det stuvade makaroner som födelsedagsmiddag :)

2011-03-28 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0