I had a dream

Halv nio gick jag och borstade tänderna och gick och la mig. Jag har glömt min telefon i vardagsrummet men jag orkar inte gå upp!!

Älskling! Om du läser det här kan du väl komma in i sovrummet med min telefon!!!!


Sov så dåligt inatt!! Ossian krånglade, på ett mysigt sätt iofs, men ändå krångel! Han vill ligga så nära på nätterna! Vi brukar få hämta in honom till vår säng vid fyra, då vaknar han och är ledsen och så vill han sova jättenära och känna efter om jag är kvar hela natten. En hand i ansiktet ett par gånger per natt är alltså inte alls ovanligt!

Jag drömde om en älg inatt. Helt sjukt framför allt för att jag verkligen inte gillade älgar speciellt mycket före min dröm och nu börjar det kännas som en fobi. Nu hatar jag älgar!!

Den här äckliga älgen som hade huvudrollen i min dröm kröp in i bilen! Jag och Ossian satt i baksätet och Pether körde. När älgen kom fram så gläntade Pether på fönstret eller dörren på bilen och den här äckliga, skitstora älgen klättrade in i baksätet och kom skitnära mig och Ossian. Jag kramade Ossian och försökte skydda honom men älgen var ju asäcklig. Och skitnära! Jag var jätterädd att den skulle bita oss. Vem var det som kände någon vars mamma blev ihjälsparkad av en älg?! Det har stört mig hela dagen! Vem var det?? Det kom folk utanför bilen som försökte dra ut älgen i bakbenen men det gick inte utan den kröp fram till framsätet istället till Pether. Det kändes mycket lugnare och där någonstans lyckades jag vakna.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Jag har aldrig hört talas om någon som har så märkliga drömmar som du... :) Är du säker på att du inte hade feber?

2011-03-26 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0