Godmorgon!

Idag måste väl ändå tentan kunna bli klar! Trots fint väder.
Det var min tur att gå upp imorse. Fem i sex vaknade han, det finaste jag har, och ville gå upp. Jajamen, glatt studsade jag ur sängen och ställde mig och satte en deg. Inte. Känner ni ironin? Men han vaknade fem i sex. Det var sant. Någonting som också var sant var att fjärrkontrollen inte funkade utan jag blev tvungen att titta på Dora utforskaren. Ossian tyckte iofs att det var skitkul. Jag börjar seriöst undra hur jag ska orka med att kolla på bolibompa varje kväll.

Först, innan tentan ens kan bli påtänkt så ska vi på promenad. Sen ska vi till ica och handla middag och hämta tidningen. När man bor såhär långt ute i ingenstans som jag gör så får man nämligen inte DN på söndagarna. Varför? För att Katrineholmskuriren, alla Katrineholmsbors bibel, inte kommer på söndagar så då får inte vi vår tidning heller.
Tänkte bjuda på vår matlista för nästa vecka också! Så ni har koll på oss!
Måndag
Italienska kotletter
Tisdag
Teriyakyckling med vitaminkicksallad (Lagalätt nummer 1, 2011)
Onsdag
Fiskburgare med sallad och avokadodressing
Torsdag
Auberginegratäng (Buffétidningen, nummer 3, 2011)
Fredag
Jag ska hem till Emelie och Pether och Ossian kommer förmodligen dricka bea eller nåt. Smarrigt!
Lördag
Lammchili. KÖP VÄRLDENS BÄSTA KOKBOK!!!
Söndag
Kyckling med curryris

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Ser fram emot lördagens spännande lammchili! Så kul att ses! Puss!!

2011-03-20 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0