God morgon!

Så här ser en helt vanlig morgon ut hemma hos oss. Pether äter havregrynsgröt (med hemgjort äppelmos, just det!!), ägg och mackor. Ossian äter någon barngröt och mackor. Mest mackor och det som finns på min och Pethers tallrik. Jag äter stekt ägg. Idag lyxade jag med rostmacka också. Mmm!! Juice och massor av kaffe!
Det passar mig så bra att äta stekt ägg på morgonen, jag klarar mig lätt på det till lunch då jag brukar äta fler stekta ägg.. :)
Det här är resten av min dag. Eller iallafall till klockan två, sen ska vi till Kumla och köpa skor till Ossian.
Oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Annie

http://lekmer.se/mediaarchive/1008988/micki-barnrum-mjukt-paslakan-for-vilda-barn-orm-150x200-cm.jpg

;o) Synd att det är för stor säng bara..

2011-03-04 @ 16:23:19
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Låter som en superbra dag, inga stekta ägg till fredagmiddagen? Ha en häärlig kväll tillsammans med familjen!

2011-03-04 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0