Fynd!!!

Idag åkte vi till Factory i Vingåker, en klar fördel med att bo på landet!! Factory, Iittala outlet, Scorettoutlet och Kavatoutlet! Allt inom rimliga avstånd. Åkte för att köpa present till morgondagens födelsedag och som vanligt köper man ju mer än det man ska ha. Nästan alltid köper jag till Ossian. Det är ju lätt det roligaste och helt ärligt är det ju han som behöver mest saker. Visst att jag också växer ur mina kläder men till skillnad från Ossian så har jag ambitionen att växa i dom igen! ;)
Idag, helt sjukt, så köpte jag ingenting till Ossian!! Däremot köpte jag fina skinnhandskar och fiiiin plånbok till mig!
Nu kan jag äntligen slänga/ge till Ossian den trasiga, slitna plånboken som jag köpte på vår semester i Halmstad för ungefär fem år sedan!!!


Handskar 199:-
Plånbok 199:-

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Snygga - och snygg färg!! Bra pris dessutom :)Saknar förresten att gå på stan med dig, fika, strosa omkring, fika igen... :)

2011-03-20 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0