Fredagskväll på Beverly hills

Cola, vin, chips, bakom påsen står en skål dip, marabou daim och vanlig mjölkchoklad. Det här var alltså efter middagen bestående av de största biffarna i världshistorien, Pether fick hjälpa mig med min, pommes och bea. Inte en grönsak fick plats på bordet men ingenting gjorde det oss iallafall. :)
Ossian fick förstås inte kött och pommes. Han fick Risonipasta med en sås på bacon, rödlök, gröna ärtor, matlagningsgrädde, creme fraiche, citronpeppar och oregano och han åt lika mycket som vanligt mitt lilla matvrak! <3
Ja, efter den här bilden somnade jag ganska hårt i soffan och vaknade vid elva och gick och la mig.. Såå skönt! Har inte somnat i soffan på evigheter!!!
Hoppas ni, mina fina, hade en riktigt skön fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är värd att somna i soffan!

Skönt att fler än vi tittar på på spåret =)

2011-03-05 @ 12:01:08
URL: http://ziggan.blogg.se/
Postat av: mamma :)

¨åter som en alldeles perfekt fredagkväll! Somna i soffan - gör inte alla det, varje fredag...? :)

2011-03-05 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0