Födelsedagsmiddagen

Precis som min mamma gissade så har Pether valt stuvade makaroner och falukorv till middag. Oh happy day! Inte ens något mer avancerat än så fick jag göra till honom. Han är en enkel man min sambo! ;) Cheesecake har jag iallafall lyckats få till. Återkommer med det receptet om det blir bra. Är inte så het på att göra cheesecake.
Falukorv och makaroner behövs inget recept på hoppas jag. Behöver ni det får ni skylla er själva.



Köpte iallafall någon sorts prisbelönt falukorv. Vardagslyx eller nåt.

Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅHH va gotttttttttttt!! jag vill ha! puss pusss på er

2011-03-31 @ 17:40:40
Postat av: mamma :)

En härlig födelsedagsmiddag, det ÄR ju faktiskt gott - och inte ser det ut som du snålat med korven heller :)

2011-03-31 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0