En bloggpaus upphör!

Visst har ni längtat?! ;)
Har haft finbesök av min kompis Anna i helgen men jag har en känsla av att det mest är Ossian som får besök nuförtiden. Speciellt när det är hans gudmor som kommer, vilket Anna är. Den bästa!
Vi hade inte setts på ett halvår! Det är ju sjukt mycket! Inte sen den något legendariske kvällen på Gröna Lund då de fick stänga portarna av trycket till Hoffmaestros spelning. Men vi kom in...! Tacka fan för det förresten för Anna har ju halft hånglat ihjäl sig med lillebror Hoffmaestro! SÅ! Nu fick jag med det också! ;)
Iallafall, om man träffar någon man inte setts på ett halvår så är det helt okej att ta en paus på ett par dagar. Vilket jag då tydligen gjorde. Under pausen har vi hunnit gå på en promenad. Ja, bara en! Ätit godis, ungefär 1,1 kilo för vi har nog 100 gram kvar tills i kväll. Ätit sinnessjukt mycket mat. Jag kommer vara mätt i flera veckor! Just det är faktiskt rätt bra. Imorgon ska jag och Pether påbörja operation tillkammning och sikta på minus sex kilo på sex veckor. Ah visst lycka till typ men jag tror att vi kommer klara oss rätt bra när vi gör det tillsammans.
Vi avslutar operation svullning med parmesantorsk, dillphiladelphia och kokt potatis ikväll. Förmodligen kommer vi spräcka chipspåsen som står oöppnad på diskbänken och lätt trycka i oss det här hektot lösgodis som blev över från i helgen. Och förstås - Recept från helgens delights kommer ju komma upp senare!
KRAM!
Gudfar Tomas i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: stoltaste gudmor o stolt vän!!!!

Åh finaste Vickan!

hade så himla kul och det va så mysigt att hänga med er i helgen!

puss pussss

2011-03-15 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0