Bullmorsan

Hemgjorda semlor! Smarrigt fika igår till oss och familjen Tovered! <3
Ossian och Thyra fick dela på en utan fyllning, det verkade helt ok för dom det också.
Idag började min nya kurs kommunikation. Tror säkert det blir bra men hemtentainlämning varannan vecka känns... sådär. Jag vill ju vara ledig! Får se det positivt ändå. Efter kommunikationen är det Hälsa i sex veckor, sen sommarlov!!! Eller... mammaledighet med min fina!! Ska bli så mysigt och så skönt att äntligen få vara mamma på heltid igen! Tänk att jag började skolan igen när Ossian bara var 6 månader!!
Pytteliten och dreglig! <3

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vilka ögon han har detta barn :)

2011-03-10 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0