"Blogg (8)"

Har haft heldag i skolan idag, mer om det en annan gång för det var inte hysteriskt rolig information på eftermiddagen. Har haft heldag idag iallafall. I H-huset. H-huset står för helveteshuset om jag skulle gissa. I H-huset har man oftast inget internet. Alltså har jag varit nollställd hela dagen! Tur att jag har min fina Iphone så jag iallafall har någon koppling till omvärlden.
Det är alltid samma sak när jag kommer hem. Bloggarna! Måste läsa bloggarna! Det är som ett gift! Jag kan inte göra någonting förrän den där siffran försvinner. 8...7....6... Det är en lättnad för varje läst inlägg. Ibland behöver jag inte ens läsa noga, bara siffran försvinner!!
Idag var siffran åtta. Nu finns den inte mer. Och jag ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0