21.09!!

Jag som har gått och längtat till klockan 20 ikväll hela dagen och varit fullt bestämd med att jag ska gå och lägga mig då! Det blev tydligen inte så. När jag kom hem från skolan hade Ossian precis somnat, klockan 16! Var ju bara att börja räkna med då att det skulle bli en senare kväll och mycket riktigt. Jag gick och la honom vid halv nio och han somnade inte förrän säkert tio i. Suck. Det värsta är att han ändå brukar vakna samma tid, halv sex. Alldeles för tidigt, både för föräldrar och barn! ;)

Vi gick ner till ICA efter middagen, jag och Ossian, och hämtade våra nya böcker. Jag fick två skolböcker (yeeey...) och Ossian fick tre böcker. Älvserien är en favorit! Är så glad över att vi fick en av dom böckerna i present av min kompis Pias dotter. Barn är ju fina! Pias åttaåring tänker ju inte ett dugg på att Ossian är kille och inte "ska" ha rosa, glittriga böcker. Han fick den, och han älskar den! Vi har redan hunnit läsa den nya älvboken flera gånger och den verkar gå hem den också. Tänk vad vi hade missat utan Linnéa!
Bästa boken om favoritsången!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Det är härligt med böcker och det är såå roligt att läsa sagor...

2011-03-20 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0