Juni - hej och välkommen!

Lilla vilddjuret <3
Idag har jag haft en heldag i skolan, fullproppad med neuropsykologi. Intressant men jag fattade noll! När huvudvärken började pocka på vid två så då var det riktigt skönt att ha en massage att se fram emot på kvällen! Just det! Jag har varit riktigt bortskämd idag med lunch ute, fått en karamell på eftermiddagen, blivit bjuden på middag OCH fått massage! Idag skulle man kunna tro att jag fyllde år allra minst men icke! Fast massagen fick jag förstås i födelsedagspresent av Emelie som även bjuckade på middag idag! Gillar att ha kompisar som både är massörer och mästerkockar!

Har även gjort min första traderaförsäljning! Två par sommartofflor, typ slip in. Utgångspris, 10:- Sålda för 70:-!! Är mer än nöjd faktiskt! Speciellt om man tänker på att de kommer från Scoretts outlet och kostade... Ja inte vad de gick för på tradera iaf! ;)

Imorgon ska jag göra en rensning deluxe hoppas jag! Har massa fina kläder som ligger och skräpar i förrådet. Kommer jag någonsin komma i en storlek 36 igen ska jag gladeligen köpa en helt ny garderob och inte använda mina gamla kläder! Är det någon gång man förtjänar shopping så skulle det väl vara då! Så håll utkik under morgondagen, kanske att det dyker upp några fynd på min traderasida...!

Nu är det långhelg som ska pluggas igenom för min del och jobbas igenom för Pethers del. Idag var det PEthers sista heldag som föräldraledig, på tisdag börjar allvaret. Och på måndag kommer mamma! <3 En till bonus med kristi himmelfärd... Räknar man tillbaka 9 månader från den 21 februari 2010 (som Ossian var beräknad på) så hamnar man... gissa var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0