Sommar!

Idag känns det verkligen som sommar! Jag har tagit på mig mina kortaste shorts och ett linne och legat i en solstol med hälsopsykologiboken som sällskap. Ossian och Pether tog en tripp till parken så jag fick vara alldeles ensam! Så skönt! Inte ens grannens gräsklippning kunde sabba mitt humör!
Nu är jag inne på lunchpaus och ska strax fortsätta! Plugg känns inte alls lika tungt när man får plugga och bli brun samtidigt! Om exakt en vecka är det tenta och jag börjar få lite panik. Behöver lugnet. Behöver sommarlov! Behöver vara en tålmodig mamma till min finaste unge. Det är man inte när man läser två kurser samtidigt. Jag har sagt det förr och jag lär säga det igen... Snart är det över!!!

Sommarlunch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0