Sjukstuga

Ossian är nästan återställd, jag är lite sådär och Pether är assjuk. Riktigt kill-sjuk! Hostar, febrig, svettig och allmänt ynklig. Imorgon åker vi hem och det känns som att vi behöver det allihop! Jag behöver definitivt ett barnsäkert hem. Fy vad trött man blir på att springa och stänga skåp, luckor, passa prydnadsgrejer, rengöringsmedel och kattlådor. Så är det att vara hemma hos någon annan -absolut! Men det gör det ju också lite skönare när man väl åker hem!

Ikväll är vi ensamma här i huset. Mamma är på picnic med sina kollegor och pappa på kurs! Sjuk som min babe är så köpte han med sig pizza och godis hem! Eftersom jag var ute på middag igår kväll med Annie och Carin och kom hem lite sent, vilket inte min son tog hänsyn till ett dugg, passade det mig mycket bra att slippa laga mat! Ossian somnade tiiidigt och vi fick inta soffan! Har hemnetknarkat lite och hittat vårt drömhus! Dessvärre är budgivningen redan i full gång och Pether tyckte inte vi skulle flytta i sommar men annars så....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0