Premiärdopp!

Nu har vi premiärbadat! Eller.. Mina fötter och benen upp till knäna har badat, Ossian har badat hela han. Mest för att han snubblade flera gånger och fick hela huvudet under vatten! haha! Visst får man skratta när sånt händer? Han blev ju inte ledsen eller nåt! :D
Roligast var iallafall att Ossian fick använda sin uv-dräkt med hajar! Han är ju sååå söt i den! I allt förstås men extra söt i en heldress full med hajar! <3
Tomas, Veronica, Thyra och Thyras kusiner var också nere och badade. Thyra är ett riktigt vattendjur, Ossian höll sig vid strandkanten och lekte med sanden mest. SKÖNT för mig för jag hade ingen lust alls att bada! Burr!
När vi kom hem gjorde vi som vanligt. Jag lagade mat och Ossian sprang och hämtade en stol att ställa sig på och lekte med vatten. Det blir verkligen blött överallt och jag får bita mig i tungan för att inte säga något. Han tycker ju att det är så roligt och jag får ju laga mat ifred! Idag gjorde jag wok. Smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Bror Niklas

UV-dräkt.... vet exakt vad det är... ;)

2011-07-04 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0