JAAA!!

Tenta 3 av 5 avklarad! Den viktigaste, den enda salstentan och den enda som var behörighetsgivande till nästa termin! Visst, fanns ju en omtentachans i augusti men det är ju såå skönt att ha den gjord! Nu är det två tentor kvar som ska rättas och det blir ju ändå bara komplettering på dem om det behövs. Sommarlovet känns ännu lite mer verkligt! Den här jobbiga tentan har hängt över mig som ett mörkt moln eller nåt... och jag ska fira som jag alltid gör. Med nya skor!! :D

Tjuvstartade firandet idag som egentligen var ett tröstande eller något liknande.. Både jag och PEther har varit sega och jag fick en sjuk åskhuvudvärk på eftermiddagen. Inget kaffe på två dagar OCH huvudvärk (vilket iofs kan ha ett samband) gjorde att jag fick ett akut colasug! Ner till ICA i ösregn, köpa cola (och chips och cashewnötter), hem igen och får ett gråtande barn i famnen som hade blivit jätteledsen när jag gick! Skrutt! <3 Soffkoma resten av kvällen. Har svullat chips och cola men faktiskt inte ens rört godisskålen. Kanske är sjuk när jag tänker efter.... Och imorgon har jag sovmorgon!!!
Finaste ungen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0