Ibland så blixtrar man till!

Ossian har inte ens sovit i två timmar och ändå har jag hunnit plocka undan alla leksaker och äntligen lagt undan de leksaker som han är för stor för. Jag har ätit svingod lunch, satt igång en diskmaskin, två tvättmaskiner och hängt den första. Jag har möblerat om litegrann (välkommen hem snart älskling! ;)) och diskat nappflaskorna. Vad hände?! Tror jag försöker få tankarna på något annat än att jag egentligen borde ringa expeditionen i Västerås och be dom skicka hem min tenta som Magnus underkände. Snark! Samma lärare som förra gången och den enda tentan (av tre) på kursen som ändå kändes rätt okej. Jaja. Trist att plocka fram skolböckerna igen men det kommer väl en regnig dag så småningom! HAHAHA!!!! Då kan ni sitta inne och ha tråkigt och jag har iallafall något att göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0