Datenight!

Idag hade jag egentligen tänk åka till min klasskompis Jeanne och hälsa på men Ossian är inte riktigt okej från sin förkylning. Min har däremot gått över! Jag sov med Ossian igår på dagen, han i 3,5 timme, jag i 2,5. Sjukt skönt! Och bra mot förkylning uppenbarligen! :D Nu sover han och jag väntar på Annie och hennes mage som ska komma. Så kul! Ikväll ska vi ut och äta med Carin. Jag har varit på restaurang EN gång sen Ossian kom och det var typ inte ens en riktig restaurang utan Harry´s i Katrineholm. Det är ju som att äta på Mc Donald´s typ. Då var han iallafall mini så det är ju lätt ett år sedan! Nu är han inte så mini längre...!
Trötting på förmiddgen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0