Dagsprojekt

Idag har det regnat. Fy fan vad skönt! Vi har varit inne hela dagen! Städat, plockat undan, till och med torkat damm från (några) hyllor och... sorterat babykläder! Jag var rätt säker på att jag hade sparat barnkläder helt hormonstinn och vad rätt jag hade!
Här är det ändå relativt välstrukturerat och bara de kläder som ska sparas är framme. Men ungefär tillexempel hur många mössor går det åt på ett barn under ett år? Eller hur många strumpor?! Många...
Det här ska jag inte visa för Pether men om man ser till mängden kläder som vi inte ska spara...
...och mängden kläder vi ska spara, trots att det inte ens är mössor, vantar, skor, overaller, fleecekläder, jackor osv, osv...
Sparahögen vinner överlägset... Här lite mer sorterat i strl 50-56, 74-80 och 62-68... :)
julkläderna förärades med en helt egen hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0