Allergikoma!

Orkar ingenting! Är svinallergisk och helt sömnbristig sen natten. Kunde inte sova utan tänkte på att Ossians operationsdag närmar sig. Har iallafall nästan bestämt mig för att det blir Pether som får vara med honom när han bli sövd. Jag blir ledsen redan nu bara av att tänka på det så jag vet inte om jag kan vara den lugna trygga föräldern som han kommer att behöva.

Idag har vi haft en heldag tillsammans med Moa och Veronica, plus barn! Vi började med en promenad, sen firade vi Zaba och åt lunch, försökte söva barn, försökte få barn att fortsätta sova, försökte få barn att leka och försökte få barn att sova igen. Under en promenad. Zaba fick en dockvagn av Ossian och Thyra så hon var med oss ute och sövde sina dockor när Ossian och Thyra skulle sova efter lunch... <3 Söt!

Pether kom hem precis lagom till middagen och sen har han gått omkring hemma med operationskläder! Ossian har tyckt att han har varit skum men det är väl inget nytt antar jag så det lade sig ganska fort. Jag har gått och smyggråtit lite för att min fina unge snart ska bli skuren i!!! Fan vad jag inte vill det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0