30.6

Äntligen sover skrutten! Känns som om han borde sova mestadels av dagarna när det är såhär varmt ute... Jag vet att jag skulle vilja det iallafall. Igår somnade Pether i soffan före nio och halv tio låg jag och sov i sängen med en sprängande huvudvärk! Måste komma ihåg att dricka mer vatten idag! I förmiddags tog vi en promenad med Thyra, Troja och Veronica och sen följde vi med dom hem och badade i bassängen. Fast jag och Veronica tittade mest på.. Var duktig och köpte middag på vägen hem så den ska jag förbereda nu medan Ossian sover. Kul att han vill vara med i köket men det blir sååå blött och han blir sååååå sur när maten är klar!!!! Har ätit smarriga rester till lunch också. Gjorde en gryta på en aubergine, en zuccini, en röd paprika, en gul paprika, två gula lökar och tre vitlöksklyftor. Steka, steka, steka och sen på med två tetror krossade tomater. Skivade några grillkorvar och stekte och hade i också. Ris till igår och spaghetti idag. Gott, känns rätt okej nyttigt och snabbt!

Nu ska jag förbereda kvällens middag. Wokade grönsaker med fläskytterfilé och nudlar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh! Du är så duktig! Orkar ju knappt ta mig till köket och fylla på vattenflaskan... ;o)

2011-06-30 @ 15:13:52
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0